Who will win the World Cup?

Chat about UFC/MMA, Baseball, Basketball, Football, Tennis, and Soccer here.
User avatar
Ferrero
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 132
Joined: Fri Feb 03, 2006 7:47 pm
Contact:

Post by Ferrero »

Yes, Henke Larsson is a really nice guy, i've met him several times in person cause we're from the same town, after the world cup he's coming back home to Sweden (helsingborg) again, and that's great!

Volante - ja verkligen! det var så skönt att vi vann igår, och så välförtjänt, fest här hemma. längesen jag blev så lycklig som när freddie nickade in den bollen i 89e minuten, ortolig känsla :mrgreen: nu tror jag det blir lättare att göra mål i dom kommande matcherna, självförtroendet är på topp {up} FORZA SWEDEN!

Linda (football-freak)
Favourite Successes TTM: Cristiano Ronaldo, Wentworth Miller, Wayne Rooney (signed
shirt), Swedish National Football Team (signed shirt) & Zlatan Ibrahimovic (signed shirt)
Most Wanted TTM: Eric Cantona, David Beckham & Fernando Torres
Image
" b e t h e c h a n g e y o u w a n t t o s e e i n t h e w o r l d "
Mighty_Modders
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 388
Joined: Tue Mar 21, 2006 10:07 pm
Contact:

Post by Mighty_Modders »

even without the food, the shouting from random fields and they sheer love for flags - im going for argentina. just watched them trounce serbia & montenegro (6 nil! :P) i reckon its gonna be them.

hey we should get more food if they do win! :lol:
User avatar
Volante
Posts: 707
Joined: Tue Jan 17, 2006 5:15 pm
Contact:

Post by Volante »

Ferrero wrote:Yes, Henke Larsson is a really nice guy, i've met him several times in person cause we're from the same town, after the world cup he's coming back home to Sweden (helsingborg) again, and that's great!

Volante - ja verkligen! det var så skönt att vi vann igår, och så välförtjänt, fest här hemma. längesen jag blev så lycklig som när freddie nickade in den bollen i 89e minuten, ortolig känsla :mrgreen: nu tror jag det blir lättare att göra mål i dom kommande matcherna, självförtroendet är på topp {up} FORZA SWEDEN!

Linda (football-freak)
Ja alltså den där matchen var den roligaste på länge! :D Den var viktig, spännande, och helt underbart när Ljungberg satte den! :D Bästa och roligaste Sverige-matchen på väääldigt länge tycker jag! (ingen match från VM 02 var väl så här glädjande? ;)). Sen när slutsignalen gick såg jag brorsan o hans kompisar på läktaren, dom var där på plats! Det var häftigt! :)
Hoppas på det du säger att dom kommit igång nu iomed målet, det vore härligt!
Image
click banner to check out my autographs :)
James
Posts: 5278
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:12 pm
Contact:

Post by James »

Ivory Coat played well against Argentina, and I enjoyed Germany/Poland (The last 10-15 mins)
User avatar
Ferrero
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 132
Joined: Fri Feb 03, 2006 7:47 pm
Contact:

Post by Ferrero »

Volante wrote:
Ferrero wrote:Yes, Henke Larsson is a really nice guy, i've met him several times in person cause we're from the same town, after the world cup he's coming back home to Sweden (helsingborg) again, and that's great!

Volante - ja verkligen! det var så skönt att vi vann igår, och så välförtjänt, fest här hemma. längesen jag blev så lycklig som när freddie nickade in den bollen i 89e minuten, ortolig känsla :mrgreen: nu tror jag det blir lättare att göra mål i dom kommande matcherna, självförtroendet är på topp {up} FORZA SWEDEN!

Linda (football-freak)
Ja alltså den där matchen var den roligaste på länge! :D Den var viktig, spännande, och helt underbart när Ljungberg satte den! :D Bästa och roligaste Sverige-matchen på väääldigt länge tycker jag! (ingen match från VM 02 var väl så här glädjande? ;)). Sen när slutsignalen gick såg jag brorsan o hans kompisar på läktaren, dom var där på plats! Det var häftigt! :)
Hoppas på det du säger att dom kommit igång nu iomed målet, det vore härligt!
ja, det var helt klart det bästa på riktigt länge när det gäller landslaget! underbart spelat av elmander fram till allbäck och sen ljungbergs nick.. din bror kunde inte valt en bättre match att se live :mrgreen: (okej, sverige vs. brasilien i final blir nog också en höjdare, henke avgör på straffar :lol: ) nä VM 2002 var okej, de gick ju vidare, men inte mycket mer sen. det man minns mest är ju tyvärr anders svenssons stolpskott, och det var ju mindre roligt.. jag får fortfarande en klump i magen när jag tänker på det, eller när det visas på TV, undrar hur det hade gått för sverige om han hade satt den.. men men, nytt VM nu ju, och jag tror starkt på oss den här gången :D (zlatan är sjukt överskattad, men men..) ha det underbart!
Favourite Successes TTM: Cristiano Ronaldo, Wentworth Miller, Wayne Rooney (signed
shirt), Swedish National Football Team (signed shirt) & Zlatan Ibrahimovic (signed shirt)
Most Wanted TTM: Eric Cantona, David Beckham & Fernando Torres
Image
" b e t h e c h a n g e y o u w a n t t o s e e i n t h e w o r l d "


Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest