Danish Topic

Discussion of current events and participation in intelligent conversation with other Fanmail.biz users.
New Fanmail.biz Users: Introduce Yourself Here! 8)
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Danish Topic

Post by F.A.D.E »

A place for the Danish people to talk together and get to know each other :D

I er også velkomne til at skrive på dansk :)

Fatima xxx
smily-13
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 34
Joined: Fri Apr 22, 2005 8:13 pm
Contact:

Hvem afventer du svar fra?

Post by smily-13 »

Indtil videre er jeg kun stødt på to andre danskere herinde, men jeg håber, der er flere!

Indtil videre mangler jeg selv på svar fra:

Jessica Alba
Ewan McGregor
Catherine Zeta-Jones
Philippa Gregory
Emma Watson
Kate Winslet og
Keira Knightley

Fra hvem mangler I?
Det var rimelig fedt med din succes fra Hans Pilgaard {up} Jeg elsker den mands latter :D

:) -13
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Hej Smiley!

Ja, den er så dejlig smittende! :D

SÃ¥ vidst jeg husker kender jeg til 5 inklusiv mig selv.

Uha da, jeg kan ikke lige listen på stående fod, men skal nok grave efter den :)

Jeg er 23 år og bor på Sjælland. Hvad med jer? Er i øvrigt en pige :D

Fatima xxx
smily-13
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 34
Joined: Fri Apr 22, 2005 8:13 pm
Contact:

Er jyde og er stolt af det!

Post by smily-13 »

Jeg er 16, bor på øen Mors i Jylland og hedder Maria.
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Hej Maria!

Hyggeligt at lære dig at kende :D Jeg går stærkt ud fra at du er en pige! ;)

Hvor længe har du samlet autografer?

Fatima xxx
smily-13
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 34
Joined: Fri Apr 22, 2005 8:13 pm
Contact:

Pige, jo tak!

Post by smily-13 »

Jep, er 100 % fuldblodspige ligesom dig! :) Vi har før skrevet kort sammen, jeg ved ikke, om du kan huske det?

Jeg har altid været obs på kendte personer, så jeg lige kunne få mig en autograf eller to :wink: Jeg begyndte dog først at samle seriøst for et par år siden, og denne sider her er jo fantastisk! {up} Jeg har virkelig fået mange autografer via alle de dejlige og hjælpsomme mennesker herinde, der ville fortælle om deres succeser. Jeg kan huske, at den allerførste autograf, jeg fik mig anskaffet via denne side var fra Rachel Boston fra den amerikanske serie "American dreams". Jeg var helt oppe at køre, for hun havde gjort den personlig :o
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Hey! Jeg er en pige :)

Jeg har samlet før, men så holdte jeg en pause. Er først startet her i år 2006½ på at samle igen.. Så jeg har ikke rigtigt fået svar endnu!

Har skrevet til:

Sir Ian Mckellen
Shawn Ashmore
Aaron Stanford
Josh Holloway
Evangeline Lilly

(Har skrevet til dem indenfor de sidste 2 måneder)
_________________________________________

Skal snart have sendt flere afsted.. Hehe..


Skriver i kun til dem der sender rigtige autografer, eller også til dem der sender PP's?
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Re: Pige, jo tak!

Post by F.A.D.E »

Hej Maria!
Jeg har hørt navnet American Dreams før men jeg tror ikke jeg er bekendt med den. Har lige slået den op Yahoo men jeg tror aldrig jeg har set den.
Jom jeg husker godt, vi kort skrev lidt sammen om Elijah Wood :) Men min hukommelse er ikke den bedste - jeg har en tendens til at glemme alt hvad der er over en uge gammelt!! :| {down} SÃ¥ jeg er glad for vi kan snakke sammen igen herinde :D

Kidstable, sådan ca. hvor i landet befinder du dig? Har du lyst til at dele navn og alder med os? :D
Du har jo skrevet til alle de gode! Jeg har også selv skrevet til de fleste af den du nævner! Har netop fået svar fra Josh Holloway og sendte til Ian Mckellen i sidste uge.

Samler i kun via post eller er I også ude at møde nogle kendte en gang i mellem?

Hehe, gæt hvad? Jeg var inde på Hovedbanegården idag og blev standset af Godaften Danmarks kamera crew! :D I ved der hvor de filmer på rulletrappen. De ville vide hvad jeg synes om sportsfolk og doping og bagefter ville de have mig til at gentage det på rulletrappen - jeg sagde pænt nej tak!!! Jeg skal bestemt ikke sendes ud på landsdækkende TV!!! :shock: :oops: :P :wink: :lol:

Fatima xxx
User avatar
Volante
Posts: 707
Joined: Tue Jan 17, 2006 5:15 pm
Contact:

Post by Volante »

Är det okej med svenskar också? ;)

Antagligen inte, hehe, jag förstår nästan ingenting av det ni skriver!

:D
Image
click banner to check out my autographs :)
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Volante wrote:Är det okej med svenskar också? ;)

Antagligen inte, hehe, jag förstår nästan ingenting av det ni skriver!

:D
Oh dear! :D Det gik meget godt med at læse den første linie. Den anden skulle jeg kigge længe på og læse 5 gange! Så fostod jeg den :D Jeg har aldrig været god til svensk eller norsk. Folk siger det minder så meget om hinanden. Jeg synes det lyder lidt som om folk har varme kartofler i munden - uden af fornærme nogen! - For sådan synes jeg, jeg lyder når jeg snakker engelsk! :lol: HOT POTATOES!! :lol: :lol:

Fatima xxx


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: kristina and 3 guests