Danish Topic

Discussion of current events and participation in intelligent conversation with other Fanmail.biz users.
New Fanmail.biz Users: Introduce Yourself Here! 8)
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Tak :D
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Hej allesammen herinde :D

Hvordan har I det idag?

Jeg skal til England i næste uge og være der i 4 dage så jeg kommer nok ikke online.

Jeg kunne godt tænke mig Sean Connery's autograph :D Han er rigtig dygtig.

Flot hjemmeside, Volante!! :D

Indtil videre har jeg sendt 54 breve i år :D Mange af brevene er til de samme mennesker som jeg prøver forskellige steder.

Knus,

Fatima xxx
User avatar
Volante
Posts: 707
Joined: Tue Jan 17, 2006 5:15 pm
Contact:

Post by Volante »

Ja Sir Sean Connery vore också toppen :D Men jag har hört att hans är secretarial nuförtiden :/ Men men, man vet aldrig!

Vad betyder uge? Jag vill jättegärna åka till London, måste göra det nån dag! :D Ha så kul!

Kul att du gillar hemsidan!
Image
click banner to check out my autographs :)
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

uge betyder week (på engelsk) :D
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Uh! Jeg elsker England - og deres eftermiddags-te!

Fatima: 54 er også pænt mange! HVor mange penge har du ca. brugt i år ? Har du sendt IRC's med i alle etc?
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Hejsa! :D

Jeg er oppe på 61 nu! :lol:

Dem der skriver tilbage uden porto sender jeg ikke IRC til. Jeg skriver for det meste til England eller USA og jeg har købt en masse engelske og amerikanske frimærker til at skrive til disse lande, da det er SÅ meget billigere (ca. halv pris som IRC) Til de øvrige lande sender jeg dog stadig IRC :D

Knus,

Fatima xxx
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Jeg ved ikke præsis, hvor mange penge jeg har brugt, men hvis man nu rundt regnet siger 10kr pr brev så er det 610 kr (+lidt extra) så omkring 700 kr vil jeg gætte på.

Fatima xxx
User avatar
Volante
Posts: 707
Joined: Tue Jan 17, 2006 5:15 pm
Contact:

Post by Volante »

För mig blir det ungefär 20:- per brev fast svenska kronor då såklart :) Jag har ingen koll på hur mycket SEK är värda jämfört med DEK (heter det så?) ;)

10:- kostar det att skicka breven härifrån till USA och europa, sen blir det nästan alltid 10:- för frimärkena på svarskuverten också!

Jag kanske ska tillägga att jag skickat email till några av dessa 62, så det är inte riktigt 62 x 20:- :)

Den här veckan tror jag faktiskt att jag kommer få något svar åtminstone, med tanke på hur många jag har skickat till och att många av dom "borde" svara ;) Men men, man vet aldrig vad som kommer i brevlådan och det är det som är kul med denna hobby :D

edit: Jag skickade ett brev idag, så nu är det 63 ;)
Image
click banner to check out my autographs :)
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Volante wrote:För mig blir det ungefär 20:- per brev fast svenska kronor då såklart :) Jag har ingen koll på hur mycket SEK är värda jämfört med DEK (heter det så?) ;)

10:- kostar det att skicka breven härifrån till USA och europa, sen blir det nästan alltid 10:- för frimärkena på svarskuverten också!

Jag kanske ska tillägga att jag skickat email till några av dessa 62, så det är inte riktigt 62 x 20:- :)

Den här veckan tror jag faktiskt att jag kommer få något svar åtminstone, med tanke på hur många jag har skickat till och att många av dom "borde" svara ;) Men men, man vet aldrig vad som kommer i brevlådan och det är det som är kul med denna hobby :D

edit: Jag skickade ett brev idag, så nu är det 63 ;)
63, siger du?? Så må jeg skynde mig at sende nogle flere!! :D

Du, havde ret - jeg fik svar fra Ian Mckellen idag :) Havde sendt 2 billeder, men han skrev kun på én.

1 DKK = 1,25 SEK :D

Jeg håber du får en masse svar :D

Fatima xxx
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Jeg fik også svar i dag fra Sir Ian Mckellen!

Fatima: Hvordan får man fat i engelske/amerikanske frimærker??
Image I wanna be different, so i have my avatar here...


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests