Danish Topic

Discussion of current events and participation in intelligent conversation with other Fanmail.biz users.
New Fanmail.biz Users: Introduce Yourself Here! 8)
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Du har heeelt ret! Jeg har bare ikke rigtigt fået nogen autografer på det sidste, men er da regelmæssigt herinde og kigge!

MÃ¥ hellere i gang med noget brev-senderi igen :D
Det går fint, jo tak, jo tak!

Hvordan med dig/jer andre?
Image I wanna be different, so i have my avatar here...
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Hehe, hvor skægt du allerede har skrevet tilbage! Har du ligger på lur i al den tid? ;)

Jeg har det udmærket. Min autograf samling har desværre heller ikke udviddet sig. Jeg håber og venter da ivrigt!!! :D
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Haha - ej, MSN fortæller mighvornår jeg får en mail, hbilket jeg gør når nogen svarer i den her debat :)

Jeg har da også nogle breve ude.. Men de her tager laaang tid! Eller må jeg jo bare skrive igen!

Var forresten med til at interviewe Me and My for nogle uger siden (lige før Melodi Grand prix) .. uhu - superstjerner da!

Ej, det er bare så fedt at du har mødt Elijah Wood, Fatima!
Ville dog allerhelst møde... lara Croft!
Image I wanna be different, so i have my avatar here...
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Ej, hvor skægt at du var med til at interviewe dem. Hvordan kunne det lade sig gøre?

Ja, det var rimeligt fedt at møde Elijah! Er super vild med ham :D Er det virkelig så længe siden vi har skrevet sammen herinde? Det var vidst i marts sidste år.

Lara Croft? Hun er en fiktion figur ikke? Er det så Angelina Jolie, du gerne vil møde?

Fatima Image
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

Nej, Lara. Hun er mit idol - bare ærgerligt at hun ikke findes!
Jeg ville nu godt møde Matt Stone og trey Parker, og meget gerne have en autograf. De bliver nok de næste jeg slkriver til!

ang. Elijah, så må jeg sige, at én af mine favoritfilm med ham, er den der Chain of fools (?), den er bare SÅ god! Hans figur er simpelthe for fin!

Altså, jeg var i praktik ved TV2, og så var jeg med dem ude, for at interviewe dem - det var meget sjovt!
Image I wanna be different, so i have my avatar here...
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Ej, hvor sejt! Det vidste jeg slet ikke man kunne :) Det er rimeligt blæret. Må jeg spørge hvad du var i praktik som?

Jeg er i praktik med autistiske børn (er ved at læse til pædagog) Det kan nok ikke sammenlignes *lol*

Fatima xxx
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

som journalist! ville egentlig godt være arkæolog/palæontolog eller sådan noget, men det er der ikke store muligheder for her i landet!

autistiske børn .. Hmm! var det ikke hårdt? Det lyder nu spændende! Kan godt forstå, at du vil lave sådan noget!
Image I wanna be different, so i have my avatar here...
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Det lyder vildt spændende!! Jeg håber du når langt! :D Hvad er palæontolog? Nej, jeg har hørt der kun bliver ansat 1 arkæolog om året! :? Det er nogle interessante jobs du søger! :D


Ja, jeg vil meget gerne arbejde med mennesker og især børn og unge. Det er lige mig. Jo det er meget udfordrende og jeg tager tingene som de kommer. Jeg ved stadig ikke om jeg vil arbejde i normal eller special når jeg er færdiguddannet.
Knus,

F.
Kidstable
Autograph Collector
Autograph Collector
Posts: 38
Joined: Wed Jun 28, 2006 1:04 pm
Contact:

Post by Kidstable »

palæontolog er sådan en, som leger med døde dino'er!

Engang var jeg i praktik i en folkeskole, som lærer - det var bare så underligt! Børnene var vilde med mig (nok mest fordi, at jeg jo var en af de "store").. Jeg er ellers ikke lige typen folk anser for at være god til børn!

Men held og lykke med uddannelsen. Mennesker kan være meget fascinerende at arbejde -. man ved jo aldrig hvad der sker!
Image I wanna be different, so i have my avatar here...
F.A.D.E
Posts: 2423
Joined: Sat Jul 02, 2005 5:24 pm
Contact:

Post by F.A.D.E »

Ah, I see.


Hehe, det lyder skægt! :D

Mange tak og i lige måde :D


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests